Hello
    17' dan Peminat tegar Chelsea.

    like it?
    tagboard
    stats
    Get a hit counter from http://hitcounterstats.com/ or google for more sites and add it here!


    Alone .




    Assalamualaikum ..

    Kini aku kembali.Kembali dengan wajah yang baru.Suasana yang baru.Tahun baru.Penampilan yang baru.Kehidupan yang baru.Kehidupan yang penuh dengan dugaan.Aku pasrah dengan segalanya.Tetapi kadang kadang aku rasa sepi.Sunyi.Aku kehilangan orang yang aku sayang.Kekasih hati.Kawan kawan.Aku rasa kosong.Jiwa aku hilang entah ke mana.Aku kecewa.Kecewa sangat dengan sikap aku sendiri.Memang aku masih ada keluarga.Tempat aku berkongsi kasih sayang.Tapi aku perlukan seseorang yang selalu faham dengan aku, yang ada disamping aku.Tak kira masa.Susah dan senang *mengeluh* *peace* Sejujurnya aku rindu aku yang dulu.Rindu kehidupan yang dulu .....



    xoxo,..

    "Alone ." was Posted On: Tuesday 26 March 2013 @01:23 | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.